|
---|
![]() |
#1 | |
THE_BOSS
Новобранец
Регистрация: 27.09.2013
Сообщения: 3
|
![]() [EN]
I am currently developing a zombie survival mod for Half-Life 1. The mod will be in the style of CS with the HUD and weapons. There is a system to set up bases with sandbags and turrets. I am creating many new weapons with this mod and when the mod is finished there will probably be over 90 weapons. There will be both single player and multi player cooperative. When the player attacks zombies he will be knocked back by the bullets. There are many different types of zombies which have different health and movements speeds. [RU] (жаль, что я использовать переводчик) Я в настоящее время развивается зомби мод выживания для Half-Life 1. В моде будет в стиле CS с HUD и оружия. Существует система, чтобы создать базы мешками с песком и башенками. Я создаю много нового оружия с этого мода и когда мода закончится, вероятно, будет более 90 оружия. Там будет и одного игрока и нескольких кооперативных игрока. Когда игрок нападает зомби толкнул пуль. Есть много различных типов зомби, которые имеют различные здоровья и скорости движения. LINKS: Moddb |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
EvilRingo
expert bingo
![]() ![]() ![]()
Регистрация: 10.09.2012
Адрес: Владивосток-Артем
Возраст: 36
Сообщения: 345
|
![]() where the mapping ? neither of which is done
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
OPA
Соперничество — пища для гения.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Регистрация: 06.02.2012
Адрес: Крым,Севастополь
Сообщения: 796
Замечания: 5
|
![]() very bad
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Flash
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Регистрация: 21.09.2004
Адрес: Кривой Рог, Украина
Возраст: 42
Сообщения: 16,697
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Double shotgun? That's ridiculous
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
dezax
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Регистрация: 02.01.2011
Адрес: Астана
Возраст: 33
Сообщения: 3,264
Замечания: 5
![]() |
![]() multiplayer ?
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Cybermax
Супер Модератор
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Регистрация: 11.03.2008
Сообщения: 2,739
|
![]() Anothe zombie mod. Boring... New c++ code made by You?
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
THE_BOSS
Новобранец
Регистрация: 27.09.2013
Сообщения: 3
|
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Slux
CEO of CSM
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Регистрация: 20.06.2006
Адрес: /dev/tty0
Возраст: 38
Сообщения: 5,774
![]() ![]() ![]() |
![]() He's an asshole, do not listen to him
![]() You just have a very simple design of the maps. It is necessary to improve it. A model of the players I liked. Where are they from? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Flash
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Регистрация: 21.09.2004
Адрес: Кривой Рог, Украина
Возраст: 42
Сообщения: 16,697
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() 2 THE_BOSS:
Do you think adding "a lot of weapons" can make big difference? Perhabs you should focus on scenario (like l4d2, or ZP:S) and level design? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
THE_BOSS
Новобранец
Регистрация: 27.09.2013
Сообщения: 3
|
![]() Yeah you guys are right. Maps are not complete and they are important part of the game. I do think adding many weapons will make a big difference as long as they are different from each other. The zombie models are from NEXON's CSO. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Aynekko
Маппер
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Регистрация: 07.06.2010
Адрес: г.Подольск, Россия
Возраст: 32
Сообщения: 3,367
Замечания: 1
![]() ![]() |
![]() If the maps will be good, not like lila_panic etc. the mod will be cool as well. Now what I see on the screenshots is really bad. Good luck with that
![]() |
|
![]() |
![]() |