|
---|
|
Правила форума | FAQ | Пользователи | Администрация | Календарь | Поиск | За 24 часа | Пометить все разделы прочитанными |
![]() |
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
![]() |
#1 | |
JensEcker
Новобранец
Регистрация: 21.07.2018
Возраст: 41
Сообщения: 7
|
![]() Hello everyone,
Can I please have to ask about func_detail because func_detail has to use rendermode - it makes like glass brush. I really don't know - If I am correct for Russian Community because I appreciate that they know for advanced version of func_detail like func_detail has a lot of features like rendermode. Does it work for rendermode. I am sorry for my bad English. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Дядя Миша
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Регистрация: 28.03.2010
Адрес: Кубань
Сообщения: 15,383
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Short answer: No. It's impossible without engine modification
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
xDShot
Генерал-Полковник
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Регистрация: 20.12.2010
Адрес: Санкт-Петербург
Возраст: 29
Сообщения: 1,819
Замечания: 2
|
![]() func_detail is not even an entity in usual means. It is converted into regular brush during map compilation.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
JensEcker
Новобранец
Регистрация: 21.07.2018
Возраст: 41
Сообщения: 7
|
![]() Thank you for explanation! I understand now.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Дядя Миша
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Регистрация: 28.03.2010
Адрес: Кубань
Сообщения: 15,383
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() 2 xDShot:
Справедливости ради в мировое дерево можно вставлять полупрозрачные браши в принципе и квейк два тому пример |
|
![]() |
![]() |